Intrebari frecvente

Află tot ce vrei să ştii despre
Cardul de Credit BRD

Care sunt limitele liniei de credit?

Pentru fiecare tip de card există atât un minim cât şi un maxim pe care îl poţi lua. Ca o conditie generala, linia de credit acordată este de 6 venituri nete lunare.
Pentru Cardul de Credit Standard, suma minimă acordată este de 1.000 de lei, iar limita maximă este de 25.000 de lei.
Pentru Cardul de Credit Gold, suma minimă acordată este de 5.000 de lei, iar limita maximă este de 60.000 de lei.

Cât pot cheltui zilnic pentru cumpărături?

Pentru Cardul de Credit Standard poţi avea 10 tranzacţii şi un total maxim de 8.000 de lei, iar pentru Cardul de Credit Gold poţi avea tot 10 tranzacţii şi un total de 15.000 de lei.

Câţi bani pot scoate zilnic de pe cardul de credit?

Poţi efectuta 10 tranzacţii de maximum 4.000 de lei pe zi cu Cardul de Credit Standard şi 10 tranzactii de maximum 8.000 de lei pe zi cu Cardul de Credit Gold.

Care este perioada de creditare?

Durata de valabilitatea a Cardului de credit este de 4 ani.

Pot să am mai multe carduri de credit?

Da. Poţi beneficia de maxim 4 carduri suplimentare.

Pot comanda cardul acasă?

Bineînţeles. Cardul o să îţi fie livrat la adresa de domiciliu sau, în condiţii speciale, poate fi ridicat din sucursale.

Cum transform tranzacţiile în rate egale?

Poţi selecta direct la POS-ul comerciantului (dacă opţiunea de rate este disponibilă la terminal), prin selectarea numărului de rate dorit sau prin contactarea serviciului MyBRD Contact, ulterior efectuării tranzacţiei (numai pentru tranzacţiile efectuate în cadrul ciclului tranzacţional curent)

Pot transforma şi cumpărăturile din afara ţării în rate cu dobânda zero?

Atât tranzacţiile la comercianţi efectuate în România, cât şi cele internaţionale pot fi transformate în rate egale cu dobândă 0%.

Care e numarul maxim de rate cu dobândă zero?

Tranzactile efectuate la comercianti sau online pot fi achitate in pana la 6 rate cu dobanda 0. In campanii punctuale desfasurate de banca ( sau impreuna cu partenerii acesteia), numarul de rate poate fi extins pentru o perioada determinata.

Pot avea mai multe rate, chiar dacă plătesc dobândă?

Orice cumul de cumpărături (sau cumpărătură) din ciclul tranzacţional curent cu o valoare mai mare de 200 de lei, pot fi returnate în rate lunare egale pe o perioada de 12, 18, 24, 30 sau 36 de luni cu o dobândă anuală de 16,9% Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie contactat MyBRD Contact cu cel mult 2 zile înainte de data scadentă

Ce înseamnă Cash în rate?

Prin MyBRD Contact poţi solicita transferul unei sume de bani (minimum 500 de lei) din limita de credit într-un cont curent deschis pe numele tău la orice bancă din România si să rambursezi suma astfel transferată în 6, 12, 18, 24, 30 sau 36 de luni, beneficiind şi de o dobândă redusă la 16.9% pe an. Poţi opta pentru Bani prin Telefon dacă:

   o au trecut minimum 6 luni de la data aprobării cardului tău
   o nu ai înregistrat întârzieri la plată

Care este perioada de graţie?

Perioada de graţie cu dobânda 0% este de până la 55 de zile, dacă se achită integral suma utilizată la data scadenţei (fără ratele scadente în viitor)

Cum se calculează perioada de graţie?

Din ziua zero ai la dispoziţie 30 de zile pentru cumpărături. Câte vrei tu. În ziua 30 se emite extrasul de cont. Din momentul emiterii extrasului de cont ai la dispoziţie 25 de zile pentru rambursare până în data scadentei de plată.

În cazul în care depăşesc perioada de graţie, care este dobânda?

Se calculează dobânda anuala de ROBOR 3M +23%, în cazul în care se va depăşi perioada de graţie

Care este comisionul pentru retragerea de numerar de pe card?

Nu se percepe comision pentru retragerile de numerar de pe cardul de credit.

Cum se calculează suma minimă de plată?

3,5% x (sold debitor principal + rate scadente fără dobândă) + 100% dobândă + 100% ratele scadente cu dobândă (daca este cazul) + 100% penalităţi pentru rambursare întârziată (dacă este cazul) + 100% suma reprezentând depăşirea limitei de credit (dacă este cazul) + 100% suma min. de plată din extrasul precedent (în cazul în care nu a fost plătită), min. 20 lei

Ce se întâmplă dacă vreau să returnez banii mai repede?

Sumele incluse în Planul de Rate Egale pot fi rambursate anticipat, contactând MyBRD Contact în două modalităţi:
Rambursare anticipată totală
Rambursare anticipată parţială
Pentru Rambursările anticipate NU se percepe comision de rambursare anticipată
Rambursarea anticipată totală sau parţială poate fi facută indiferent de suma rămasă de plată.

Ce se întâmplă dacă am depus mai mulţi bani decât trebuia?

În cazul în care sumele alimentate depăşesc valoarea Liniei de credit utilizate, poţi folosi suma pentru reîntregirea liniei de credit pe măsura utilizării acesteia.

Ce este PIN prin SMS?

De obicei, când banca îţi generează un nou card (de credit sau debit), codul PIN vine într-un plic. BRD este una dintre primele bănci care implementează serviciul PIN prin SMS, care înlocuieşte plicul cu un SMS de la bancă.

Asta înseamnă că nu mai primesc o scrisoare împreună cu cardul?

Împreuna cu cardul, vei primi şi o scrisoare. Ea va conţine informaţii diverse, printre care şi cum poţi solicita PIN-ul prin SMS.

Totuşi, cum primesc PIN-ul prin SMS?

Pentru primirea PIN-ului, trebuie să trimiţi SMS (de pe numărul de telefon mobil declarat la bancă) cu codul de identificare* la un număr de telefon dedicat. În câteva secunde va primi prin SMS PIN-ul, iar cardul este gata de utilizare.

*Codul de identificare este unic pentru fiecare client şi este format din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri

Cum schimb codul PIN?

Poţi cere o regenerare de PIN prin MyBRD Contact sau în Agenţia BRD. După ce PIN-ul va fi disponibil, vei primi un SMS prin care eşti anunţat că poţi trimite codul de indentificare* prin SMS. Vei primi noul PIN la câteva secunde după trimiterea codului. PIN-ul regenerat se transmite în maximum 24 de ore de la solicitare.

Codul de identificare este unic pentru fiecare client şi este format din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri

Cum primesc extrasul de cont?

Extrasul de cont se emite lunar, poate fi transmis în format electronic, prin poşta sau eliberat în agenţie. Poţi opta pentru una din cele 4 date disponibile pentru emiterea extrasului de cont : 4, 11, 18 sau 25 ale lunii

Ce fac dacă vreau să verific activitatea cardului de credit înainte să primesc extrasul de cont?

Activitatea cardului de credit – tranzacţii cash, POS, planuri de rate- va fi disponibilă spre vizualizare în MyBRD Net

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

Poţi bloca imediat un card pierdut sau furat printr-un apel telefonic la MyBRD Contact.

Ce se intamplă dacă se efectuează tranzacţii de pe card în urma apelului?

Proprietarul cardului nu este responsabil pentru tranzacţiile efectuate cu un card pierdut, după ce acesta a fost raportat.

Pot beneficia de asigurare de călătorie împreună cu cardul meu de credit?

Pentru Cardul de Credit Standard, asigurarea de călătorie este opţională, în urma sumei de 45 de lei/ an. Valabilitatea asigurării este de 1 an de zile, în care se pot efectua călătorii multiple de max 30 zile în scop turistic şi de business.
Titularul cardului de credit este în postura de asigurat iar beneficiarii acestei asigurări sunt atat posesorii cardului cât şi membrii familiei deţinătorului (este exclus riscul de deces)
Ce acoperă această asigurare şi unde?    o Întreaga lume, cu excepţia Romaniei, ţarii de cetăţenie şi ţării de reşedinţă pentru Cheltuieli Medicale de Urgenta 24H, Sporturi de Sezon şi Family Cover
   o România, pentru Storno- Anularea călătoriei/vacanţei
   o Europa, pentru Răspunderea Civilă

Pentru Cardul de Credit Gold, asigurarea de călătorie este inclusă şi gratuită. Valabilitatea asigurarii este de 1 an de zile, în care se pot efectua călătorii multiple de max 30 zile în scop turistic şi de business. Titularul cardului de credit este în postura de asigurat, iar beneficiarii sunt asiguraţii, respectiv membrii familiei deţinătorului de card de credit Gold dacă au calitatea de asigurat. Ce acoperă această asigurare şi unde?    o Întreaga lume, cu excepţia Romaniei, ţarii de cetăţenie şi ţării de reşedinţă pentru Cheltuieli Medicale de Urgenta 24H, Sporturi de Sezon şi Family Cover
   o România, pentru Storno- Anularea călătoriei/vacanţei
   o Europa, pentru Răspunderea Civilă